ZASŁUGI

Kochanie muszę ci cos napisać, pomijając wszystkie twoje zalety i cudowności zauważyłam ostatnio cos czego długo nie umiałam nazwac. Nie wiedziałam czy to jest skromność? Nie wiara w siebie? I troszkę sie martwiłam jak moge rozbudzić w tobie większe poczucie własnej wartości. Ale dzisiaj podczas twojeje lekcji Piano wszystko mi sie rozjaśniło. Ty jesteś niesamowicie jak na swój wiek uczciwa! Jeżeli jest cos co zrobiłaś dobrze a ktoś w tym ci pomógł choć troszeczkę - zawsze podkreślisz zasługę tej osoby. I to nie jest nie wiara w siebie to jest właśnie pewność siebie ze nie ważne czy ktoś ma udział czy nie ty znasz swoją wartość. Uznajesz czyjeś zasługi z lekkością bo wiesz ze sama jesteś wiele warta. Nie musisz kraść czyjegoś blasku żeby lśnić ogromnym blaskiem.
Kocham cie moja miłości.
Mama

Kindest Regards

Linda Klimczak

Comments