KISS

- podobała ci sie książeczka która czytałam ci rano?
- tak, najbardziej gdy Flynn and Repunzel kissed....
-mhhh?
- tak bo to oznacza "Happy Ending"!!!


Kochanie moje, ciekawe jak długo będziesz wierzyć ze ten kiss oznacza happy Ending. Mam nadzieje ze twoje życie będzie jedna wielka Fairy Tale, ze książę znajdzie sie dosyć szybko i będziecie żyli długo i szczęśliwie. Chce ci jeszcze tylko wyjaśnić ze książę którego ci z całego serca życzę to niekoniecznie ma być ten z tytułem, białym koniem i lśniącą zbroja... To ma być ktoś kto pozwoli ci być Tobą, kto dostrzeże i będzie codzień cenił jaka specjalna , utalentowana, dowcipna i przepiękna jestes, kto będzie twoim największym przyjacielem i dla kogo zawsze będziesz najważniejsza.



Kocham cie moja Zosienko do nieskończoności!!!!!!

Linda Klimczak

Comments