Fwd: CZY WIECIE ZE....



Linda Klimczak

Begin forwarded message:

From: Linda Klimczak <lindaklimczak@gmail.com>
Date: 12 June 2013 5:39:17 PM AEST
To: "lindaklimczak.zosia@blogger.com" <lindaklimczak.zosia@blogger.com>, "lindaklimczak.maks@blogger.com" <lindaklimczak.maks@blogger.com>
Subject: CZY WIECIE ZE....

Kolejny już raz udowodniliscie ze jesteście niesamowici!!!! W ostatnią sobotę zabrałam was do Port Maquarie odwiedzić Dage, Eric i dzieciaki. Podróż zabrała nam prawie 5 godzin!!! A wy byliście przecudowni!!! Żadnego marudzenia, żadnych problemów czy zachcianek. Zatrzymaliśmy sie tylko na chwilke do toalety iPod czekoladę do picia i tyle. Powrót w poniedziałek zajął nam 4,5 godzin bez przystanków!!!! I znowu wszystko perfect! Tak mi z wami dobrze moje aniolki, moi przyjaciele i moi partnerzy ( to ostatnie  to nowe ulubione określenie zosi:-).
Muszę wam sie jeszcze przyznać, ze dla mnie to tez było wyzwanie, pierwszy raz w życiu wybrałam sie w trasę na prawie 400 km w jedna stronę z dwójka dzieci i kawa w kubku !!!! I dałam radę!!!!!
Nagrodą dla nas był super czas w Port Maquarie, Daga gościła nas wyśmienicie !!!
Już zaplanowlismy kolejny wyjazd, w lipcu na moje urodziny w trakcie waszych szkolnych wakacji pojedziemy na cały tydzień!!!!!
Czas zacząć odliczanie dni.....

Karmienie rybek o poranku...



Troszkę ruchu po przepysznych nalesnikach....



A to tak przy okazji.... Mieliśmy okazje uczestniczyć w " ulicznym lunchu" u Dagi i Erica znajomych.Jeden  z gości podjechał takim sprzętem więc maluchy miały przednią zabawę , zwłaszcza ze trafiła im sie przejażdżka tym wynalazkiem ;-p


Kocham was moi przyjaciele 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Comments