OVO



Dzieciaki moje kochane, co za przedstawienie!!!!!! Podobalo nam sie  wszystkim niesamowicie. Odkad jestesmy w Australi Cirque Du Soleil mial juz tutaj kilka przedstawien ale zawsze cos nam stalo na drodze zeby isc i zobaczyc. A to Maksus za malutki, a to za drogo ...a to Zosia za malutka....itp ale w tym roku koniec z wymowkami i bylismy!!!! zobaczylismy!!!! pokochalismy!!!! Dla Zosienki czasami bylo za glosno i cale przedstawienie ciut za dlugie ale byla bardzo dzielna , tanczyla praktycznie caly czas i cos mi sie wydaje ze w jej malej glowce wyobrazala sobie siebie sama w tym niesamowitych akrobacjach. Maksuniek podobnie jak i ja zafascynowany byl caly czas a najbardziej podobal mu sie "The twinkling dance of the Firefly" gdzie podrzucal do czterech szpolek i nigdy zadna mu nie upadla :-0


Kochani chcialabym tylko abyscie zawsze pamietali ze mozecie robic wszystko co zapragniecie. Ja zawsze bede was dopingowala i stala po waszej stronie. Mam tylko jedna prosbe, obojetnie co w zyciu postanowicie robic, badzcie w tym najlepsi!!!! Bo mozecie, macie ogromny potencjal teraz czas na proby i smakowanie ale jak juz postanowicie czemu sie chcecie poswiecic, Robcie to na 100%!!!! To przedstawienie pokazalo ze praktyka i poswiecenie pozwalaja na osiagniecie wiele!!!! Dla mnie fascynujace bylo jak mozna wytrenowac ludzkie cialo, ale wiem ze kazda umiejetnosc mozna wlasnie tak "wytrenowac". A wiec do dziela moi kochani, smakujcie probujcie a pozniej pracujcie z pasja!!! Maksus juz chyba wie o czym mowie choc przed nim wiele pewno prob ....Zoska narazie ma czas na zabawy...
Kocham was moje aniolki 
Caluski mama 

Comments