BALETNICA

Kochanie juz dawno powinnam wspomniec ze od poczatku tego roku rozpoczelas lekcje tanca w "Brent Street" - szkola tanca znajdujaca sie na terenie Fox Studios Australia. Nie jestem w stanie wyrazic jak ogromna radosc sprawia mi obserwowanie ciebie podczas Twoich lekcji. Moj maly szkrabek w baletkach i tutu!!! - Niesamowity widok!!!!! A co najwazniejsze  usmiech nie znika z Twojej buzienki. Kochanie mam nadzieje ze zawsze bedziesz umiala znajdowac radosc we wszystkim co robisz, Jestes najlepsza tancerka na swiecie!!! Kocham cie moj labadku ;-)




Ponizej zdjecie z ostatnich zajec, na ktorych moglyscie przyjsc przebrane...Ty wybralas stroj Tinkerbell przy czym jak postanowilas tak (jak zwykle Ty) zdania juz nie zmienilas....mimo ze ja powatpiewalam czy uda mi sie na czas "sprowadzic" dla ciebie stroj ;-0 i powiem szczerze z niestety z Disney store by nie dolecial wiec musialysmy sie zadowolic produktem krajowym. Zgodnie z regulom , ze ladnemu we wszystkim ladnie to oczywiscie wygladalas orzeslicznie. xxxxx




Comments