DZIEN MAMY


Dziekuje bardzo kochanie za wspanialy Dzien Matki jaki od was dostalam. Bylo tak cudownie, spokojnie i bardzo relaksujaco...ahh cudo. No i oczywiscie dziekuje za prezent ktory z tatusiem mi kupiliscie a z Maksymiliankiem rozpakowaliscie:)
Kochanie przy Tobie i Maksusiu to ja co dzien mam dzien mamy jestescie dla mnie takimi dobrymi skarbkami ....
Teraz juz spicie a ja juz sie nie moge doczekac jutra, czym tez jutro mnie zaskoczysz? dzisiaj tak slicznie ci szlo wkladanie rzeczy do pudelka i ich wyciaganie, a twoje proby stawiania klocka na klocku sa niesamowite ale chyba nic nie przebije twojego uwielbienia do robienia "bec, bec" dzisiaj w trakcie naszego wspolnego pieczenia przecudownie pysznego ciasta czekoladowego, odkrylas ze mam takie fajne plastikowe kubki do odmierzania roznych skladnikow ale dla ciebie to byly super bebny, no i do tego ten twoj juz nie calkiem szczerbaty usmiech...ahhhh
Dobrej nocki i mam nadzieje ze ten katarek sobie wreszcie pojdzie i zostawi cie w spokoju, bo spanie na poduszce wcale ci sie nie podoba:(

Comments