RUTYNA???






Kochanie musze Ci powiedziec ze wszyscy dookola mowia i pisza ze dla dzieci najlepsza jest rutyna no i my przez pewien czas ja mialysmy ale teraz jedyna rutyna to to ze raz na dwa tygodnie zmienia ci sie rutyna:)) oczywiscie "glowne" rysy zostaja te same tylko odchylenia sie zwiekszaja, ale Ty po prostu juz dobrze wiesz ze w zyciu trzeba byc elastycznym i nadazac za zmieniajacymi sie trendami prawda? a po drugie rutyna jest dla nudziarzy no nie?
Kochanie zarty zartami, a tu wielkimi krokami zbliza sie koniec Twojego piatego miesiaca i musze przyznac ze niezla pannica z Ciebie rosnie:)
Jestes przeslodkim promyczkiem, zawsze usmiechnietym szkrabem ktory trzymany na kolanach w trakcie naszego posilku z wielka frajda zrzuca wszystko ze stolu.

Pereleczko moja mialam cie juz odzwyczajac od spania w naszym lozku ale jakos nie chce, tak lubie miec cie przy sobie, dotykac cie i calowac, wachac i sluchac jak spokojnie oddychasz kiedy tylko mam na to ochote.

Zosienko moja niedawno stalas sie posiadaczka swojej pierwszej ksiazeczki "Discovery Farm" bardzo ci sie spodobala, jest mieciutka szelesci i ma super kolorowe obrazki , myslalam ze na dlugo zagustujesz w tego typu ksiazeczkach , a tu po kilku dniach robiac z Maksymiliankiem zadanie domowe no i zeby ciebie czyms zajac dalam ci jedna z jego starych ksiazeczek i co? nie moglam ci sprawic lepszego prezentu, zlapalas ja jak prawdziwy czytelnik i zaczelas do niej "przemawiac" a moze to bylo czytanie??:)








Kocham cie skarbenku ja tutaj pisze a Ty spisz tu przy mnie w poprzek lozka tak smiesznie sapiesz i tak pieknie pachniesz ze zaraz odkladam komputer i cie schrupie:)

Comments